Η Β’ 2 τάξη συμμετέχει φέτος στο πρόγραμμα Interlational Maths Challenge (διεθνής πρόκληση Μαθηματικών) που όπως φαίνεται και από τον τίτλο του έχει ως θέμα τα Μαθηματικά. Στο πρότζεκτ παίρνουν μέρος πέντε σχολεία: ένα από την Ιταλία, ένα από την Αυστρία, ένα από τη Σερβία, ένα από την Πολωνία και το δικό μας. Κάθε σχολείο στέλνει (με τη σειρά που έχει αποφασιστεί από τους εταίρους) στα άλλα τέσσερα σχολεία, υλικό Μαθηματικών, το οποίο ετοιμάζουν οι δασκάλες μαζί με τους μαθητές τους. Οι παραλήπτες μαθητές πρέπει να ασχοληθούν με το υλικό αυτό και να λύσουν τις ασκήσεις, που είναι κυρίως παιγνιώδεις και κατά συνέπεια πιο ευχάριστες αλλά και αποτελεσματικότερες.
Πριν από λίγες μέρες παραλάβαμε το πρώτο πακέτο και αφιερώσαμε αρκετό χρόνο στο υλικό του. Η χαρά των μαθητών όταν το αντίκρισαν ήταν πολύ μεγάλη και αγωνιούσαν να δουν τι είχε μέσα. Αυτό, φυσικά, λειτούργησε ως ισχυρό κίνητρο να “κάνουν” Μαθηματικά. Έτσι, το κέρδος είναι πολλαπλό: 1.όλα τα παιδιά λύνουν μαθηματικά προβλήματα και ασήσεις με ενθουσιασμό, 2.αντιλαμβάνονται πως τα Μαθηματικά είναι μια γλώσσα διεθνής, 3.συνεργάζονται με μαθητές από άλλες ευρωπαϊκές χώρες και μαθαίνουν γι αυτές και 4. εμπλέκονται στην παραγωγή υλικού.